Preskoči na glavni sadržaj

Frozen bath bomb

My sister knows me too well and she always buys me amazing gifts. For Christmas, she got me a Frozen bath bomb by Lush. Its price is £3.95. Not only do I love Lush but I also love Frozen (the movie :D) so this bomb is just perfect. I can't really describe how it smells because it doesn't remind me of anything specific but it smells amazing!! I'll just insert what Lush says about their product: Uplifting neroli from Tunisia and precious rose oil from Turkey are sure to spread a little sunshine and melt the iciest of moods. If you need a gift idea, I think that this bath bomb is a great choice!! Just look at the photos and you'll see how beautiful it is!

Do you like Lush? Have you tried this bath bomb?

Imam sestru koja me odlično poznaje i koja uvijek pogodi s poklonima. Za Božić mi je poklonila Frozen bombu za kupanje koju možete pronaći u Lushu po cijeni od 49 kuna. Ne samo da volim Lush proizvode već i obožavam Snježno kraljevstvo tako da nema bolje kombinacije. Ne mogu vam opisati miris jer me ne podsjeća na ništa konkretno, ali miriši predivno!! Zato ću vam napisati što kažu na Lush stranici: Čarobna mješavina razbuđujućeg ulja grejpa i tuniškog neroli ulja rastopit će i najhladnija srca. Ako tražite ideju za poklon mislim da je ova bomba za kupanje odličan izbor!! Pogledajte samo fotografije, predivno je!

Volite li Lush? Jeste li probali ovu bombu za kupanje?

Primjedbe

  1. Zvuči super, ali budući da nisam osoba za izležavanje u kadi ne kupujem ih :D
    Do sada sam probala samo kanu i jedan piling/sapun iz Lusha, ali dobila sam kremicu, gel i sapun za tuširanje od prijateljice za rođendan tako da jedva čekam da dođu na red :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint