Preskoči na glavni sadržaj

August through clouds


Another month has passed and again I bring you sky here to my little corner of the Internet. This month I put effort  in editing some photos and I like them. The photo of the Moon is maybe my favorite because I always try to take some photos of it, but I never like them so I was thrilled with these photos! I'm also thrilled with my photos of lightnings! This month has also been very productive because I uploaded three videos on YouTube!! The last one was my birthday makeup tutorial. And the last photo is my birthday cake made by me with a little help from my sister. It was delicious! ;) How about my cake decorating? I hope that August was a good month for you and that you had a good time!

Do you like my photos? :)

Još jedan mjesec je gotov i opet vam donosim malo neba tu u moj mali kutak na internetu. Ovaj mjesec sam se malo potrudila i uredila neke fotke i baš mi se sviđaju. Fotka mjeseca mi je možda čak i najdraža jer uvijek ga pokušavam fotografirati, ali nikad to nije to  i zato sam oduševljena ovim fotografijama! Oduševljena sam i svojim fotografijama munja! Bio je ovo i vrlo produktivan mjesec jer sam prenijela tri videozapisa na YouTube!! Zadnji je bio tutorial za moj rođendanski makeup look. I zadnja fotka je moja rođendanska torta koju sam napravila uz malo sestrine pomoći. Mogu vam reći da je bila vrlo ukusna! ;) Što kažete na moje ukrašavanje torte? Nadam se da vam je kolovoz prošao super i da ste uživali!


Sviđaju li vam se fotografije? :)

Videos I uploaded to YouTube this month:
Summer night out - eye makeup - http://bit.ly/1F7vmXI
10 facts about me - http://bit.ly/1MUEVzC
My birthday makeup - http://bit.ly/1EpDkAx


Primjedbe

  1. Prekrasne su slike ^_^
    Jesi možda sinoć uhvatila narančasti mjesec? Taman sam uspjela namjestiti dobro fotić i crkla mi baterija :(
    Malo kasnim, al sretan ti rođendan želim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Nisam ga slikala, htjela sam, ali sam zaboravila haha :)
      Hvala punoo :*

      Izbriši
  2. Sretan rođendan sa zakašnjenjem ;)
    Predivne slike! Ovaj mjesec me dobro namučio nekidan, nisam zaspala do ne znam ni ja kad..

    OdgovoriIzbriši
  3. WOAH, your photos are amazing!!!!
    Becky Shannon xx - Life-by-Becky

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint