Preskoči na glavni sadržaj

10 facts about me

Here's another video! This time I decided to film 10 facts about me because I love that type of video, it's interesting and you can also learn something about that person. I hope you'll like it! Enjoy! :)

Evo mene s još jednim videom! Ovaj put sam se odlučila za 10 činjenica o meni jer i sama volim gledati takav tip videa, zanimljivo je, a i naučite nešto malo o toj osobi. Nadam se da će vam se svidjeti! Uživajte! :)

Twitter | Bloglovin YouTube

Primjedbe

  1. engleski ti je super, možeš biti ponosna :D
    čestitam na vozačkoj :D
    mislim da je većini tinejđerica prvi komad dekorative upravo ta crna olovka ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja mrzim liftove, iako se nisam nikada zaglavila ni u jednom i to ni ne želim! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, ja liftove obožavam, ali si kontam da bi se izbljuvala kada bih malo više popila hehe... I baš si me nasmijala s ovim crnim majicama, to važi i za mene, pa mi mama kupi neke roze i žute majice a meni mrak na oči.... crno i .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja valjda imam najviše crnih majica jer svaki put kad sam birala koju ću boju mama je rekla da je njoj crna najljepša haha :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Schwarzkopf Country colors - 49 cognac/hazelnut

Tata me šminka!

Essence - Play with my mint